Бисквитка: Нашият сайт използва бисквитки. Прочети повече за политиката за бисквитките. Пропусни
Затвори
Кампанията е сменена и кошницата е обновена.
Кампанията е сменена и кошницата е обновена.

Avon направи дарение към МБАЛ – Търговище на стойност 10 000 лв. от кампанията „Мисия срещу рака на гърдата“

Болницата получи нова хидравлична операционна маса и хистероскопски комплект за инспекция

Avon направи дарение към МБАЛ – Търговище на стойност 10 000 лв. от кампанията „Мисия срещу рака на гърдата“

 

През 2020 г. Avon продължава своята мисия срещу рака на гърдата, реализирайки ново дарение, с което компанията цели да продължи подкрепата си за жените, борещи се с коварната болест, както и активностите си в посока ранна диагностика и информираност на обществото. Дарението е на стойност 10 000 лв., с които в МБАЛ – Търговище бяха закупени и инсталирани съвременни хидравлична операционна маса и хистероскопски комплект за инспекция и диагностика.

 

Сумата,  набрана в рамките на кампанията „Мисия срещу рака на гърдата“ през изминалата година, ще помогне на МБАЛ – Търговище да продължи да осигурява помощ на засегнатите жени и техните семейства. По този начин апаратурата ще бъде в помощ на максимално много жени от града и околността. Хидравличната операционна маса е с механично управление на движението на секциите и височината, както и предоставя възможност за монтиране на ортопедична приставка. Хистероскопският комплект е Hawk от най-високо качество и служи за инспекция и диагностика.

 

Благодарение на дарението от мисията на Avon срещу рака на гърдата, в МБАЛ – Търговище ще имаме възможност по-ефективно да продължаваме да подкрепяме още повече жени с рак на гърдата и техните близки на местно ниво. Успешното ни сътрудничество е резултат от общите усилия, както на мениджмънта на болницата, така и на всички служители и представители на компанията Avon. Благодарим за тяхната отдаденост и неуморна работа.”, отбеляза д-р Дарин Димитров, кмет на град Търговище.

 

„Кампанията „Мисия срещу рака на гърдата“ подкрепя жените в България вече 17 години, като през това време се е утвърдила като една от най-успешните, прозрачни и емоционални социални кампании. Каузата се развива благодарение на безрезервната подкрепа, която получаваме от представителите и служителите на Avon. През изминалата година Търговище и региона се доказаха като най-отдадени на каузата и успяха да генерират най-голяма подкрепа за фонда на AVON и именно благодарение на тази огромна съпричастност на местното общество имам възможност да съм тук днес и да връча това дарение.“, заяви Евгени Петков, Зонален мениджър на AVON.

 

“Местната общественост застана плътно до нас в подкрепа на каузата, посещавайки благотворителни концерти срещу рака на гърдата и закупувайки нашите благотворителни продукти. Благодарим им от сърце!“, добави Люба Панайотова, Посланик на хуманността на AVON.

 

Вече 19 години средствата в кампанията се набират целогодишно чрез благотворителни продукти от розовата серия, като 100% от печалбата от всеки поръчан артикул се дарява. Благодарение на общите усилия на представители и клиенти на Avon, компанията е дарила над 1 500 000 за превенция и ранна диагностика на болестта. Вече 5 години кампанията си партнира успешно с Фондация „Една от 8“, благодарение на които успява да разшири своя обхват и да окаже подкрепа на диагностицираните жени. Дарените от Avon средства осигуряват безплатна психологическа, юридическа, информационна и практическа подкрепа, която Фондация „Една от 8“ предоставя директно на засегнатите жени, техните близки и семейства.

 

Повече информация за кампанията ще откриете на Facebook страницата на каузата: https://www.facebook.com/avonmissonbg/

 

За Avon:

Avon е компанията, която вече 130 години застава зад красотата, иновациите, оптимизма и преди всичко – в подкрепа на всяка жена. Продуктовата линия на компанията включва добре познатите козметични серии AvonColor, ANEW, Skin-So-Soft, Advance Techniques и други. Avon предлага продуктите си чрез над 6 милиона активни независими Представители, които оперират в около 70 държави по целия свят. Повече за Avon и продуктите може да научите на www.avon.bg, както и на Facebook страницата на компанията – https://www.facebook.com/AVONbulgaria.


За кампанията на Avon срещу рака на гърдата в България:

Благодарение на последователните усилия на Аvon информираността по темата и достъпната ранна  диагностика на рака на гърдата непрестанно нарастват. За 18 години в рамките на кампанията „От любов към живота” са дарени близо 1 500 000 лв., осъществени са над 30 000 безплатни профилактични и диагностични прегледи на жени в цялата страна, закупена е апаратура за превенция на рака на гърдата, сред която мобилен мамограф и ехограф, както и ехографска апаратура за 7 болници в страната. Броят на заболелите у нас е над 46 000, а всяка година регистърът бива допълнен с близо 3800 нови случая. Усилията на кампанията до този момент са насочени предимно в посока профилактика на българката, защото ракът на гърдата е лечим, ако бъде открит навреме.

 

За повече информация:

Мария Николова
All Channels PR

+359 878 600 608
mnikolova@all-channels.com

 

 

 

 

Сподели с твой приятел

Други статии

{{::article.Title}}
{{::article.Title}}

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]