Бисквитка: Нашият сайт използва бисквитки. Прочети повече за политиката за бисквитките. Пропусни
Затвори
Кампанията е сменена и кошницата е обновена.
Кампанията е сменена и кошницата е обновена.

130 години иновации в грижата за кожата

От иновативни серуми и кремове против стареене до продукти, балансиращи нивото на хидратация на кожата, повече от век Avon е сред първенците, създаващи революционна грижа за кожата.

Компанията стартира като California Parfume Company, която предлага само аромати, но много скоро след това Avon получава световно признание за своите новаторски продукти за лечение, подхранване, успокояване и подобряване на кожата.

 

Впусни се в забавно пътуване през времето с нас, за да разкриеш еволюцията на продуктите за грижа за кожата на Avon.

 

1896: Ранните етапи

Калифорнийският екстракт от хамамелис е един от първите продукти, използван за грижа за кожата, който се присъедява към семейството на California Perfume Company. Създаден със силна дестилация на хамамелис, екстрактът служи като охлаждащо и противовъзпалително средство за кожата. Днес хамамелис може да бъде открит в гела за почистване на порите в гълбочина Clearskin.

 

 

1905: Черешката на тортата

Създаден за превенция на бръчките, CP Massage Cream подхранва кожата и спомага за „предпазване от опустошенията на времето”. През 1919 г. луксозният лосион е прекръстен на Dermol Massage Cream.

 

 

1927: Раждането на една звездна колекция

Компанията  стартира първата си колекция за грижа за кожата: Грижа за лице от Гертруд Рекърдън (Gertrude Recordon Facial Treatment). Основателят на Avon, Дейвид Макконъл, наема Рекърдън – известен експерт по красота навремето, да помогне за създаването на формулата за луксозната линия за лице, състояща се от 4 части. Колекцията включвала балансиращ лосион, почистващ крем, лосион с екстракт от праскова и подхранващ крем.

 

 

1930: Голямото разрастване

Въпреки че страната е завладяна от Голямата депресия, през 1933 г. Avon се разраства с въвеждането на няколко нови продукта за грижа за кожата, а именно – крем за ръце. Ултра овлажняващият лосион омекотява женските ръце от този ден нататък.

 

 

През 30-те години на 20 век, Avon прави сензация с пускането на пяна за вана, която почиства и глези кожата. Старомодната бутилка еволюирала, но качеството на съдържанието ѝ остава първокласно. Днес съществуват безброй прекрасни аромати, които помагат за отмиване на стреса.

 

 

1940: Слънчеви дни

Идва времето на продуктите 2-в-1 и на слънцезащитния лосион с препарат против насекоми (1947) на Avon. Той е задължителен за дните на плажа или около басейна. Осигуряването на защита срещу ултравиолетовите лъчи и отблъскване на досадните буболечки и комари в същия момент прави този продукт печеливша комбинация, на която тези, които обичат слънцето и горещите плажове, могат да се насладят.

 

 

1950: Началото на ароматизираната кожа

Омекотяващото мляко за тяло с парфюм от персийско дърво (1959) на Avon е с богато концентрирана кремообразна формула, която изглажда и успокоява сухите области, като дава прекрасен продължителен аромат. С него по перфектен начин изпъква експертизата на компанията в ароматите и в грижата за кожата, както и в тяхното съчетаване.

 

 

1961: Skin-So-Soft навлиза на пазара

Една от най-познатите серии за лична хигиена на Avon - Skin-So-Soft, поддържа кожата мека и еластична от повече от половин век. Днес известната линия включва разнообразие от лосиони за тяло, душ-гелове, масла за вана и сезонни кремове.

 

 

1970: Clear Skin е тук 

По време на Женското движение за свобода през 1970 г. много жени възприемат философията „по-малко грим е повече”, а в отговор се появява кремът за почистване на кожата Clear Skin на Avon.

 

 

1980: Науката в действие  

В средата на 80-те години козметичната индустрия е изпълнена със смели и ярки трендове, като в същия момент отделът на Avon за проучване и развитие е зает със създаването на революционни продукти, които ще променят грижата за кожата завинаги. През 1986 г. Avon става първата компания, която използва стабилизиран ретинол (съставка против стареене) в своята патентовата BioAdvance система за възстановяване.

 

 

1990: Когато наука и кожа се слеят

През 1990 г. Avon е първата компания, която въвежда технологията на алфа-хидрокси киселината на масовия пазар със стартирането на линията за грижа за кожата – ANEW. Революционните продукти включват крема ANEW Perfecting Complex, предназначен  да намали появата на фини линии  и бръчки.

 

 

 

2000 – 2016: Безупречно бъдеще

Avon продължава революционния подход в грижата за кожата с непрестанен прогрес за компанията. От Anew Power Serum до патентоването на Celluvive Complex , който се съдържа в  Anew Ultimate, Avon има безупречна репутация в грижата за кожата. Именно така се изгражда като основна марка за жените по целия свят.

 

Сподели с твой приятел

Други статии

{{::article.Title}}
{{::article.Title}}

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]