Публикувано на: 27.6.2024 г.
Avon спечели 2 награди в потребителската класация „Любими марки” 2024
Над 70 500 души подкрепиха предпочитаните от тях марки в първата и единствена потребителска класация в България „Любими марки”. Церемонията по награждаването се проведе на 26 юни в Ariana Hall Event Center Sofia.
Avon е победител в категории „Декоративна козметика“ и „Парфюмерия“ със своите бестселър брандове Lash Genius и Attraction. Отличията на публиката са ценно признание за компанията, тъй като една от стратегическите цели на Avon е да предоставя иновативни висококачествени продукти за красота на неустоими цени. Зорница Митрикова, специалист „Корпоративна социална отговорност и Връзки с обществеността“, прие отличията в двете категории и от името на компанията изрази признателност за доверието и лоялността на потребителите.
Компанията участва за първа година в конкурса, в който публиката гласува за любима марка в разнообразни категории в три последователни етапа. Номинираните марки Lash Genius и Attraction спечелиха значителна подкрепа във всеки един от кръговете, за което допринесе широката мрежа от Avon Представители в цялата страна. По данни на организаторите, над 70 500 души подкрепиха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас „Любими марки” за 2024 г., като в първия етап гласоподавателите бяха над 11 000, във втори – над 24 000, а в трети етап гласувалите са малко над 34 000. Общо подадените гласове само в третия финален кръг бяха 1 542 678, като общо подадените гласове надвишиха 3 милиона. Финалните резултати са достъпни на официалния сайт на конкурса тук.
Класацията се провежда за 15-та поредна година. Любопитен факт е, че „Любими марки” не разчита на жури при номинациите – те са основани единствено на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. Така „Любими марки” представя не експертното, а потребителското мнение за бранда. Критерият, по който се отличават марките в отделните категории, е броят на подадените гласове на крайните потребители.