Публикувано на: 13.7.2022 г.
Красотата да правиш добро: Отчет за отговорен бизнес 2021
Нашата визия за устойчивост се гради на стремежа да създадем по-добър свят за жените, който е по-добър свят за всички, и да оказваме положително въздействие върху климата и общностите.

Нашата визия за устойчивост се гради на стремежа да създадем по-добър свят за жените, който е по-добър свят за всички, и да оказваме положително въздействие върху климата и общностите. Поставихме си ясни дългосрочни цели за устойчивост и отбелязваме напредък по пътя към постигането им. Защото ние не просто искаме да бъдем най-добрата компания за красота в света, а да бъдем най-добрата компания за красота ЗА света.
Добро отношение към хората: основни акценти
- 52% от висшето ръководство на компанията са жени и работим за премахване разликата в заплащането между половете.
- През 2021 заедно с Avon Фондацията дарихме 7.9 милиона долара за благотворителни каузи. Така глобално даренията ни възлизат на общо 1.1 милиарда долара.
- През 2021 даренията ни срещу рака на гърдата подпомогнаха 406 000 жени. Към днешна дата глобално сме финансирали 16 милиона прегледа, а даренията ни срещу рака на гърдата достигат 947 милиона долара.
- През 2021 даренията ни срещу насилието на полова основа подпомогнаха 271 000 жени. Към днешна дата сме дарили общо 88 милиона долара, подпомогайки близо 15 милиона души.
- В чест на 135-ата ни годишнина, дарихме 1.35 милиона долара за изграждане на по-добро бъдеще за жените.
Добро отношение към планетата: основни акценти
- От 2022 година 80% от пластмасовите ни опаковки са годни за рециклиране, повторно използване или компостиране, с което отбелязваме подобрение с 11% спрямо миналата година.
- Преработихме бутилката на Avon Senses, така че да съдържа 18% по-малко пластмаса, спестявайки 195 тона пластмаса годишно.
- 87% от всички съставки, които глобално използваме в нашите продукти, са с естествен произход.
- 90% от всички съставки, които глобално използваме в нашите продукти с изплакване, са биоразградими.
- Намалихме емисиите обхват 1 и 2, надхвърляйки собствените си цели.
- Нашата въглеродна базова линия за 2020 е изпълнена за обхват 1, 2 и 3.
- Намалихме водния интензитет в нашите операции с 12% през 2021 спрямо 2020, спестявайки 43 000 метрични тона.
- През 2021 намалихме отпадъка за депониране с 42%, намалявайки цялостния отпадък с 11%.
Пълният „Отчет за отговорен бизнес 2021“ можеш да прочетеш и изтеглиш ТУК.