Бисквитка: Нашият сайт използва бисквитки. Прочети повече за политиката за бисквитките. Пропусни
Затвори
Кампанията е сменена и кошницата е обновена.
Кампанията е сменена и кошницата е обновена.

I. Условия за ползване на уеб-сайта на Ейвън

  1. Условия за ползване
    1. Този уеб-сайт е собственост на, и се поддържа от, „Ейвън Козметикс България“ ЕООД, ЕИК 121902485 (наричано по-долу „Avon“ и/или „ние“).
    2. За да използвате avon.bg (наричан по-долу „уеб-сайта на Avon“ или „уеб-сайта“) или друг уеб-сайт, притежаван или поддържан от Avon, Вие трябва да се съгласите с настоящите Условия за ползване („Условия за ползване“).
    3. Ако не приемате тези Условия за ползване, моля да не използвате уеб-сайтовете на Avon.
    4. Ние запазваме правото за промяна на тези Условия за ползване, цялостно или отчасти, със или без съобщение на уеб-сайта на Avon.
    5. Вие следва да проверявате тези Условия за ползване на уеб-сайта на Avon периодично, всеки път преди да ползвате уеб-сайта на Avon.
    6. Ако продължавате да използвате уеб-сайта на Avon и след всяка следваща промяна на Условията за ползване, това значи, че приемате промените.
  2. Условия за продажба
    1. Avon контролира и/ или управлява уеб-сайта на Avon от Република България и до степента, допустима от приложимите закони, уеб-сайтът на Avon не е предназначен да подчини Avon на законите или юрисдикцията на която и да е държава, страна или територия, освен тези на Република България.
    2. Освен ако е посочено друго, материалите, достъпни чрез уеб-сайта на Avon, са представени единствено с цел предоставяне на услуги и популяризиране на продукти на Avon, налични в Република България.
    3. Доколкото е разрешено по приложимото право, Avon не предоставя и с настоящото отхвърля всякакви декларации или гаранции, че уеб-сайтът на Avon, изцяло или отчасти, или продукти, услуги или материали, достъпни чрез уеб-сайта на Avon, са подходящи или налични за използване на други места, извън Република България.
    4. Продуктите на Avon ще се доставят само на територията на Република България.
      Потребител извън Република България, закупуващ продукти на Avon, посочва адреса за доставка в Република България, а доставката извън Република България се организира от потребителя самостоятелно.
    5. Лицата от ЕИП могат да използват уеб-сайта на Avon, а може също да им бъде предложено да бъдат пренасочени към съответния уеб-сайт в друга държава.
    6. Тези, които изберат да посетят уеб-сайта на Avon от места, различни от Република България, правят това по своя собствена инициатива и на свой риск, и отговарят за съответствието с местните закони, правила и разпоредби, ако и доколкото местните закони, правила или разпоредби са приложими.
  3. Ограничения в употребата
    1. Съдържанието на уеб-сайта на Avon е със запазени авторски права съгласно българското законодателство, а също така и съгласно законодателството в останалите страни.
    2. Освен когато това е разрешено изрично, никои от материалите на уеб-сайта на Avon не могат да бъдат копирани, размножавани, предлагани, променяни и преиздавани по какъвто и да е начин.
    3. Освен ако е изрично договорено друго с Avon, може да копирате материали само за Ваше лично ползване, с некомерсиална цел.
    4. Ползването на материалите от уеб-сайта на Avon е при условие, че приемате да съблюдавате всяко съобщение, свързано с авторските права или сродни ограничения, съдържащи се в някой материал, включени или засягащи уеб-сайта на Avon.
    5. Изменението на материалите или употребата им за друго, извън посоченото в тези Условия или изрично договореното с Avon, се счита за нарушаване авторските и другите сродни права на Avon.
    6. 'Avon' и другите търговски марки, имена и знаци на Avon, както и логото на уеб-сайта на Avon, са собственост на Avon Products, Inc. и някои негови филиали.
    7. Използването на някоя от търговските марки на Avon, с изключение на изрично описаните в тези Условия за ползване или изрично договорени с Avon начини, е строго забранено.
  4. Предназначено за клиенти
    1. Освен ако не е изрично упоменато друго, материалите в уеб-сайта са представени единствено с цел предлагане на продукти на Avon, налични в България.
    2. Avon контролира и оперира този уеб-сайт чрез „Ейвън Козметикс България“ ЕООД и Ейвън Великобритания.
    3. Avon не гарантира, че материалите, съдържащи се в този уеб-сайт, са налични в други държави.
    4. Хората, избрали да посетят този уеб-сайт от друга държава, го правят по своя инициатива и на своя отговорност, съобразно законодателството на съответната държава.
  5. Гаранция за качеството на уеб-сайта
    1. Уеб-сайтът на Avon се представя без каквито и да е гаранции за точност, надеждност или цялостност на материалите в, или достъпни чрез, уеб-сайта на Avon.
    2. Avon не гарантира, че уеб-сайтът ще е достъпен по всяко време или че ще е без грешки и без прекъсвания от смущения, че дефектите ще се коригират навреме, или че уеб-сайтът или сървърите, които го правят достъпен, ще са без вируси или други вредни компоненти.
  6. Връзки към и от други сайтове
    1. Avon не е асоцииран към представители или разпространители на каквито и да е уеб- сайтове.
    2. Avon категорично не носи никаква отговорност за точността, съдържанието или валидността на информацията, намираща се на уеб-сайтове с връзки към или от страницата на Avon.
    3. Avon не поема гаранция, че ще сте удовлетворени от продуктите или услугите, поръчани от уеб-сайтове с препратки към или от сайта на Avon, тъй като тези уеб-сайтове се управляват и поддържат от независими от Avon оператори.
    4. Avon не подкрепя който и да е от другите независими оператори, нито ще предприеме каквито и да е стъпки за потвърждаване точността и надеждността на информацията, намираща се на техните уеб-сайтове.
    5. Avon не поема гаранция за сигурността на информацията (включително за кредитни карти и лични данни), за която може да бъдете помолени да предоставите на уеб-сайтовете на другите независими оператори.
  7. Ограничения в отговорността
    1. При никакви обстоятелства Avon не може да бъде държан под отговорност за непреднамерени или преднамерени, преки или косвени вреди, произтичащи от ползването или невъзможността да се ползва уеб-сайта на Avon, дори и ако Avon или оторизиран служител на Avon e бил предупреден за възможността от нанасяне на подобни вреди.
  1. Обезщетения и санкции
    1. В случай, че нарушите някои от авторските права на този уеб-сайт или някое от посочените по-горе Условия за ползване на уеб-сайта на Avon, ще бъдете длъжни да обезщетите Avon за понесените вреди съобразно изискванията на българското законодателство.
    2. Ако черпите информация и материали от уеб-сайта на Avon и ги използвате недобросъвестно, или при неспазване на тези Условия или на договорките с Avon, то вие ще дължите обезщетение на Avon и на всички филиали и контрагенти на Avon, които са засегнати от вашите действия.
    3. Във всички случаи на нарушение на тези Условия за ползване на уеб-сайта на Avon, Вашият достъп до и използване на функциите на уеб-сайта на Avon може да бъде ограничен или прекратен, по усмотрение и еднолично решение на Avon.
  2. Разни
    1. Условията на ползване са съобразени с и се подчиняват на изискванията на българското законодателство. Вие приемате, че всеки спор, който не бъде разрешен по взаимно съгласие на страните, и всеки съдебен процес, свързан с тези Условия за ползване, ще бъде заведен в компетентния съд в Република България и ще се подчини на юрисдикцията на този съд.
    2. Актуална версия на политиките на Avon в областта на сигурността и защитата на личните данни на физическите лица са посочени на: avon.bg. Avon запазва правото си да ги актуализира, когато това е необходимо. В настоящия случай, се прилага актуалната версия на Глобалното уведомление за поверителност за Клиенти и потребители на уебсайтове. Този документ обяснява как личните данни на Клиенти ще бъдат обработвани, как ще се актуализират, променят или изтриват и какви са правата на Клиентите във връзка с обработването на личните им данни.
    3. Ако Клиент иска да промени или изтрие някаква част от личните си данни, може да го направи на адрес avon.bg, в секцията за Клиенти, раздел „Лична информация”.

II. Условия за директна продажба на продукти от Avon на Клиенти

  1. За целите на този раздел "Клиент" означава лице, което закупува продукт чрез уебсайта avon.bg.
  2. Този раздел се прилага при директни продажби от Avon към Клиента. „Директна продажба“ означава договор между Клиента и Avon, в резултат на потвърждаване на поръчката на Клиента от страна на Avon и която поръчка се изпълнява изцяло само и единствено от Avon, при спазване на настоящите Условия за ползване. За избягване на съмнение, договорът между Клиента и Avon включва поръчката на Клиента, нейното потвърждение от Avon и настоящите Условия за ползване.
  3. Този раздел не се прилага, в случай, че поръчката на Клиента се изпълнява чрез представител, с когото Avon има сключен „Договор с Независим представител на ЕЙВЪН” („Представител“). За избягване на съмнение, българското законодателство за защита на потребителите се прилага с приоритет във всички случаи, в които Клиентът действа в качеството си на потребител и независимо от начина, по който е осъществена продажба или друго взаимоотношение с Клиента.
  4. Клиентът има право да поръчва продукти, налични на уеб-сайта на Avon, без предварителна регистрация. Клиентите, които са си направили регистрацията на уеб-сайта на Avon преди да направят поръчка, могат да получат достъп до зоната за поръчки, като използват посочените при регистрацията имейл адрес и парола. Клиентът следва да не споделя имейл адреса и паролата си с други лица, а да ги пази в тайна. Във всеки случай, в който Клиентът спре да използва уеб-сайта на Avon, Клиентът следва да излезе от менюто с регистрацията си на уеб-сайта. Клиентът е длъжен да уведоми Avon незабавно, но не по-късно от 24 часа от узнаването, ако узнае, че неговият имейл адрес или парола са били използвани от трета страна без разрешение. Avon не носи отговорност за поръчки, направени чрез неоторизирано използване на имейл адреса и паролата на Клиента от трето лице, както и за всички произтичащи от това вреди. Клиентът има право да прекрати своята регистрация по всяко време, ако Клиентът реши, че повече не желае да прави поръчки на уеб-сайта на Avon. Клиентът има право да се регистрира на уеб-сайта на Avon отново по всяко време след прекратяването на регистрацията си. Ако Клиентът желае да получава маркетингови съобщения от Avon, Клиентът може да се запише да получава бюлетина на Avon в момента на регистрацията си и по всяко време след това. Клиентът може едностранно да оттегли съгласието си по всяко време, като кликне върху бутона "Отписване" в бюлетина.
  5. Процес на поръчка: Клиентът избира продуктите, които желае да закупи, и броя на артикулите от продуктите, налични на уеб-сайта на Avon. След това Клиентът избира начина на доставка на продуктите и начина на плащане на цената на поръчката. По време на процеса на поръчка Avon информира Клиента за характеристиките на избрания от Клиента продукт(и), цената на дребно на всеки поръчан продукт, покупната цена на цялата поръчка, цената за избрания от Клиента начин на доставка на продуктите и очакваната дата на доставка, както и му предостави всяка друга информация, която е изискуема по закон. С приключване на процеса на поръчка на уеб-сайта на Avon, поръчката се счита за приета и потвърдена от Avon. 
  6. Въпреки нашата професионална грижа, не можем да изключим възможността покупната цена на продукта(ите), наличен(и) за закупуване на уеб-сайта на Avon, да бъде неправилно посочена на уеб-сайта. В случаите, когато посочената покупна цена е очевидно неправилна, например покупната цена на продукта е 0 лв., Avon не е длъжен да ви продаде продукта, който сте поръчали, на очевидно неправилната цена. В този случай Avon ще ви предложи за продажба избрания от вас продукт на правилната покупна цена.
  7. При подаване на поръчка към Avon Клиентът може да има право на различни отстъпки и да участва в обявените към момента текущи промоции. Avon винаги предоставя предварително на Клиентите критериите за допустимост за участие във всяка една промоция. Ако Клиентът наруши или злоупотреби с някоя от разпоредбите на условията за допустимост, Avon си запазва правото едностранно да отнеме предимството, получено преди това от Клиента, включително да изиска обратно от Клиента разликата между намалената покупна цена и покупната цена, която не е намалена с отстъпката.
  8. Офертите и промоциите на Avon са налични само до изчерпване на количествата.
  9. Поръчаният от Клиента продукт(и) ще бъде доставен на адреса в Република България, който сте посочили при поръчката, без забавяне, при спазване на указания от Avon срок за доставка на поръчаните продукти.
  10. Право на отказ: ако сте Клиент - потребител, който е закупил продукт от Avon за непрофесионална употреба, можете да се откажете от поръчката, без да посочвате причина, след подаването на поръчката, но не по-късно от 14 дни от датата на получаване на поръчания(те) продукт(и). Ако желаете да упражните правото си на отказ, трябва да изпратите уведомлението си за отказ на адрес: гр. София, район „Младост“, бул. „Цариградско шосе“ № 115-Г, ОФИС – СГРАДА МЕГАПАРК, ет. 1, офис „1А“ Ако изпратите уведомлението си за оттегляне в рамките на 14-дневния срок, от получаване на продуктите от конкретната поръчка, значи сте упражнили правото си на оттегляне в рамките на срока. Образец на формуляр за отказ можете да намерите на https://www.kzp.bg/bg/standarten-formulyar-za-uprazhnyavane-pravo-na-otkaz-pri-online-pokupki/. Трябва да върнете продуктите, засегнати от отказа, на Avon в рамките на 14 дни от датата на изпращане на уведомлението за отказ.
  11. В случай на отказ по предходната т. 11, трябва да върнете продуктите на Avon, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която сте упражнили правото си на отказ, с пощенска пратка/куриер на адрес: гр. София, район „Младост“, бул. „Цариградско шосе“ № 115-Г, ОФИС – СГРАДА МЕГАПАРК, ет. 1, офис „1А“.
  12. В случай че сте отворили доставения ви продукт, нямате право да го върнете съгласно правото на отказ по т. 10, тъй като козметичните продукти могат да бъдат микробиологично замърсени след отварянето им. Същото правило важи и за т.нар. „некозметични“ продукти - ако опаковката на продукта е отворена или повредена, нямате право да упражните правото си на отказ по отношение на този продукт.
  13. Последици от отказа: ако върнете продукта като част от правото ви на отказ по т. 11, ние ще възстановим всички направени от вас разходи във връзка с върнатата поръчка, с изключение на преките разходите за връщане на продуктите, от които искате да се откажете. Тези разходи ще ви бъдат възстановени незабавно, но не по-късно от 14 дни след получаване на уведомлението ви за отказ и върнатите продукти.. Ако поръчката, от която се връща продуктът, първоначално е била доставена с услугата "Наложен платеж", номерът на банковата сметка, по която може да бъде върната цената на продукта, трябва да бъде посочен във формуляра за връщане. При поискване, Клиентът има право да получи документ за възстановяване на сумата по посочена от него електронна поща.
  14. Ако имате някакви въпроси относно упражняването на правото си на отказ по т. 10 и връщането на продукта, както и за каквито и да е въпроси, касаещи настоящите Условия за ползване, моля, свържете се с нас на: https://www.avon.bg/svurzhi-se-s-nas.
  15. Съответствие. Всеки доставен от Avon продукт ще съответства на рекламата за него, предоставената по отношение на него информация и/или на общоприетите очаквания за обичайна употреба, както и по отношение на: качество, количество, наименование, вид, състав, произход, трайност, отличителни черти, обичайна и възможна употреба на продукта, както и обстоятелствата относно момента на пускане на продукта в продажба. Продуктът не се смята за дефектен само поради факта, че впоследствие е пуснат в продажба друг продукт с по-добри характеристики.  Avon поема отговорност за дефекти на продуктите си при условията на приложимото българско законодателство.
  16. Рекламации. Клиентът може да предяви рекламация пред Avon писмено по поща, както и устно като се свърже с нас по един от начините, посочени на https://www.avon.bg/svurzhi-se-s-nas.При предявяване на рекламация Клиентът задължително трябва да посочи: констатираното несъответствие на продукта (дефект и др.), да посочи предпочитания от него начин на удовлетворяване на рекламацията, размера на претендираната сума за връщане, адрес и телефон за контакт.
  17. При подаване на рекламация клиентът задължително трябва да приложи и следните документи, на които се основава рекламацията му: касова бележка или фактура, протоколи, актове или др. документи, установяващи несъответствието на продукта, както и други документи, с които потребителят разполага и от които може да се установи неговата претенция по основание и размер.
  18. Всички разходи за връщането на продуктите, предмет на рекламацията, се поемат от Avon. Ако при подадена рекламация от Клиент се установи действително несъответствие на доставените продукти и рекламацията е основателна, Avon ще замени доставените продукти или ще извърши ремонт на продукта (ако е възможен ремонт) в рамките на един месец от подаването на рекламацията.
  19. За продукти, за които е предоставена търговска гаранция и удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна, се запазват първоначалните гаранционни условия, предоставени на потребителя. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт, извършените ремонти се отразяват в гаранционната карта и срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок.
  20. Гаранционната карта на продукта (ако се представя такава) се изпраща заедно с продукта. Ако не сте получили гаранционната карта заедно с продукта, ако е приложимо, моля, свържете се с нас, както е описано в т. 14.
  21. Можете да упражните правата си по гаранцията с помощта на гаранционната карта. За да предявите претенция за ремонт, следва да изпратите продукта на Avon на адрес: гр. София, район „Младост“, бул. „Цариградско шосе“ № 115-Г, ОФИС – СГРАДА МЕГАПАРК, ет. 1, офис „1А“.
  22. Клиентът има право да поиска да бъде намалена пропорционално платената цена за продукта или да развали конкретния договор за продажба в следните случаи: ако Avon не извърши замяна или ремонт на продукта при посочените по – горе условия и в срок; или ако Avon отказва да замени или да ремонтира рекламираната стока; ако се появи несъответствие в продукта, въпреки предприетите действия за отстраняване на несъответствието или ако несъответствието е толкова сериозно, че оправдава незабавно намаляване на цената или разваляне на договора за продажба; ако Аvon заяви или от конкретните обстоятелства е ясно, че ние няма да приведем стоката в съответствие в разумен срок или без значително неудобство за вас като потребител. Клиентът няма право да развали договора, ако несъответствието на продуктите е незначително.
  23. Клиентът може да упражни правото си да развали конкретния договор чрез изявление в свободен текст до Avon на адрес: : гр. София, район „Младост“, бул. „Цариградско шосе“ № 115-Г, ОФИС – СГРАДА МЕГАПАРК, ет. 1, офис „1А“.
  24. Клиентът има право да развали договора частично, само по отношение на продукти, които не отговорят на изискванията за съответствие.
  25. Ако е упражнил правото си да развали договора, Клиентът е длъжен да върне на Avon продуктите без неоправдано забавяне и не по – късно от 14 (четиринадесет) дни от датата, на която е уведомил Avon за решението си да развали договора, по реда за връщане на продукти описан в т. 11 от настоящия раздел. Всички разходи за връщане на продуктите в този случай са за сметка на Avon. Ние ще възстановим на Клиента заплатената цена за продуктите след тяхното получаване (или при представяне на доказателство, че стоките са ни изпратени, напр. товарителница и др.)
  26. Независимо от горното, потребителите имат право и на обезщетение за вреди в предвидените в закона случаи.
  27. Ние от Avon се стремим да намерим решение на възникнали спорове с нашия Клиенти по взаимно съгласие. Ако имате оплаквания или възражения, ако не сте доволни от някои от нашите продукти, винаги можете да се свържете с нас чрез някои от начините посочени на https://www.avon.bg/svurzhi-se-s-nas.
  28. Извънсъдебно решаване на спорове по настоящият раздел може да се извърши и чрез Общите помирителни комисии, създадени съгласно Закона за защита на потребителите. Общите помирителни комисии съдействат за постигането на споразумение между потребители и търговци при спорове за договори за продажба на стоки и предоставяне на услуги. Списъкът на Общите помирителни комисии може да намерите на https://www.kzp.bg/bg/pomiritelna-komisiya/.
  29. Потребителите могат да подадат заявление до Председателя на Комисията за защита на потребителите за сезиране на компетентната помирителна комисия. Подробна информация за процедурата пред помирителните комисии може да намерите на https://www.kzp.bg/bg/pomiritelna-komisiya/.
  30. При спорове по настоящия раздел, Клиентите (физически лица) имат право: на жалба/искане за извънсъдебно разрешаване на спорове съгласно приложимия закон; да подадат жалба до Комисия за защита на потребителите (КЗП), интернет страница https://kzp.bg , тел: 0700 111 22, email: info@kzp.bg, адрес: гр. София, пл. Славейков, № 4А, ет. 3, 4 и 6. При непостигане на съгласие всяка от страните може да отнесе спора пред компетентния български съд.
  31. Разпоредбите на приложимото българско законодателство, в това число Закона за защита на потребителите и Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки, както и други приложими нормативни актове за защита на потребителите, в редакцията им към съответния момент, имат предимство по отношение на въпроси, които не са обхванати от настоящите Условия за ползване и/или в случай на противоречие с разпоредбите на тези Условия за ползване.

Тези Условия на ползване са приети от Avon на 20.12.2019  г. и влизат в сила от 20.12.2019 г., дата на последна актуализация 13.07.2024 г., в сила от 15.07.2024 г.

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]