Ранното откриване на рака на гърдата може да спаси живот и никоя жена не трябва да загуби живота си заради неведение относно болестта.
Водени от това вярване, Avon България става част от глобалната кампания Мисията на Avon срещу рака на гърдата, която има за основна и най-важна цел да осигури осведоменост относно здравето на гърдите и ранните симптоми на рак на гърдата, както и да насочи жените кога и как да потърсят медицинска помощ.Все още прекалено много жени по света и в страната не са запознати с рисковете, не знаят какви симптоми да търсят, какво да правят или къде да отидат ако имат притеснения за здравето на своите гърди. Именно затова Avon България се присъединява към глобалната инициатива на компанията, чиято основна цел е да информира 100 милиона жени годишно относно здравето на гърдите им. За тази цел козметичната компания ще използва всяка част от своя бизнес с водещ акцент върху тяхната силно развитата мрежа от представители, като същевременно с това ще продължи работата си със своите локални и глобални партньори.
Заедно и обединени в тази кауза, от Avon си поставят за основа цел да помогнат на всяка жена да е запозната с рисковете и без значение от възрастта тя да е наясно с факторите, които оказват влияние върху риска от развитието на рак на гърдата и какво може да се направи, за да се контролира. Да помогнат на всяка жена да разпознава знаците, за да знае какво означава за нея здравето на гърдите и да разпознава на ранен етап знаците за рак на гърдата. Да помогнат на всяка жена да знае как да предприеме действия, за да може да потърси помощ и медицински съвети навреме.
Запознайте се с манифеста на Мисията на Avon срещу рака на гърдата.
Запознайте се с манифеста на Мисията на Avon срещу рака на гърдата.